Ett steg närmare Norge!

Äääntligen är boende i Norge fixat...

Efter febrilt letande och tonvis med mail till olika ställen i Harstad och Narvik med omnejd hade jag nånstans i vimlet fått iväg en förfrågan till Viking Hotell i Bjerkvik.
Detta var torsdag förra veckan. Har fått negativa besked från ALLA ställen, fullbokat, fullbokat och återigen fullbokat...
Men så idag ringde hotellet i Bjerkvik!! Tjejen presenterade sig som Lina Nyström - en klocka ringer i mitt huvud - denna vänliga själ berättar att de har rum lediga. YES!! Så nu är det bokat... Puuhh...

Joo förresten, när Lina hade läst mitt mail och såg att jag var från Piteå så var hon ju bara tvungen att ringa upp, hon var ju också från Piteå! Vidare efterforskning visar sen att jag visst känner igen henne. Hon gick också mediaprogrammet, fast ett år under mig :) Världen är inte stor alltså...



Lånade Andreas kamera igår. Knäppte jättefina kort när Lisa red Busan och hon lyckades även fånga mig på bild när jag rider pärlan. Sen försökte jag fota grabbarna när de sprang omkring och busade på stallplanen. Lättare sagt än gjort.



SnyggBusan i världens härligaste gunghästgalopp :D



Gaaaalningar!!



På fredag kommer Helena, Heidi och Rolf upp från Umeå. Vi åker vidare till Kiruna på lördagmorgon. Där väntar frisyrbyte på Zeos halvsyster och efter det till Bjerkvik. På söndagmorgon har vi bara 9 mil att köra till Harstad, peace of cake! Hoppas nu bara att vi ror hem alla vinster också... Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: erica

åh vilka härliga bilder!

Skönt att de löste sej med boendet.. jag ska hålla tummar o tår för er!

2010-03-15 @ 22:25:36
URL: http://www.vinnarpudlar.se
Postat av: Therese & Co

Självklart tar ni hem rubbet men för säkerhets skull ska vi hålla alla tummar, tår och tassar vi har här hemma, och det är inte lite många tassar det.... Hoppas ni slipper snöoväder och får en bra resa upp och tillbaka. Pussa lite på Heidi från mig =)

2010-03-16 @ 13:22:13
URL: http://domestictherese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0