Zeo 5bhkl i Gävle

Zeos konkurrens var inte att leka med... Så jag är supernöjd med 5:e placeringen!
Lelle och Geisha blev BIM!! Geisha slog till med ett BIM idag också, i Sundsvall.
Vi skippade den utställningen... Skönt att slippa allt jäkla regn! Och att spendera en söndag hemma är inte helt fel heller... Finns ju lite att plocka i när man precis har flyttat!


Nu slappar jag och Wille i soffan och inväntar Grey´s Anatomy. (Zeo ligger i sängen och då menar jag inte hundsängen...)
Ska först bara samla lite energi till att åka förbi stallet och släppa in 5, förmodligen galna, hästar... Fasiken vad det blåser och regnar nu!!


Nästa helg väntar bad och klipp av Wille! Förberedelse inför Finland 25 okt :)


Kommentarer
Postat av: erica

ja va trevligt att du uppdaterat! =)

Visst är hon fin min lilla.. idag har vi varit ute o kört.. vädret hade juh kunnat vara bättre men..

Hoppas de blir bättre snart!

Du får lägga upp nå bilder på nya läggan =)

2009-10-04 @ 18:23:23
URL: http://ericawinterqvist.blogg.se/
Postat av: Therese & Co

Grattis! såg att det var tufft i hanhundsklassen!

Kram//Therese

2009-10-05 @ 18:37:45
URL: http://thereseonline.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0