håll i er nu...

...för nu kommer ytterligare en uppdatering! Måste ju visa upp vad mästerfotografen Andreas fångade på bild strax innan jul.


 
Busan stod stilla hela tiden :)
Wille hade minst tålamod och mest spring i benen!
Jag blundar/tittar ner...
Zeo räcker ut tungan, som vanligt...

 

 

Busan tittar åt rätt håll, jag blundar inte,
Zeo räcker inte ut tungan och Wille har munnen stängd.
Lyckade foton!



Jag och Busan var ute och galopperade i djupsnön idag. Snacka om outtröttlig häst!!
Hade det inte varit -18 skulle vi ha varit ute mycket längre.
Kollade nyss vädret, -27 imorrn och nollgradigt på måndag! Va är det för mysko väder?!

Jag ska ändå hitta vinterjackan med stort V. Den finns i Umeå, jag vet det.
Verkar lösa sig med alla jourerna på stallet så den 5/2 kommer jag ner :)
Ska tejpa ihop fingrarna och knyta armarna bakom ryggen så jag inte knycker en av Diries förskräckligt söta valpar!! Åhh...



Kommentarer
Postat av: erica

åhh vilka fina bilder!! Du gav mej en ide till julkort nästa år!

Härligt att du kommer ner! De blir skoj =)

men... de blir nog svårt att motstå småpuppisarna! ;)

2010-01-06 @ 21:07:10
URL: http://www.vinnarpudlar.se
Postat av: Therese & Co

Härligt! Vi undrar ju vad ni pysslar på med där uppe i norr =) Jättefina bilder! Inte lätt att få alla att stå stilla samtidigt! Duktig fotograf!

Passa dig väldigt noga för Diries valpar-de är sockersöta! Kram

2010-01-07 @ 15:40:31
URL: http://domestictherese.blogspot.com/
Postat av: Carin

Hej

Inte visste jag att du hade en blogg- Sista bilden blev ju kalaslyckad!!

2010-02-06 @ 13:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0