Nackspärr

Veckans dialog!
Andreas: "Hmm, nu märks det att man börjar bli gammal. Har fått papper för nytt körkort..."
Varvid jag tar tillfället i akt: "Vaa?! Har du haft körkortet i 10 år??" Och sen följer ett hejdlöst skrattanfall!

I måndags skjutsade jag skrattobjektet ovan och hans bror till Kallax. Nu är dom i varma Egypten medans jag och pojkarna försöker hålla värmen i höstkylan. Sent, sent på tisdag kommer darlingen hem igen!

Inte nog med att jag är gräsänka så fick jag en såndär härligt skön nackspärr imorse... Har försökt förebygga detta elände med Voltaren - både ätbart och smörj, en supervarm dusch, chokladglass och mys med filtar och 2 fullpälsade pudlar :)

På fredag väntar vinterskoning av Busan så kl 14 får snön gärna komma!! Sen blire middag och myskväll med tjejerna.


Så här vill jag ha det nu... feb-07


Kommentarer
Postat av: Therese & Co

Två fullpälsade pudlar som värmer är inte fyskam! Men inte längtar du väl till lika mycket snö som i februari redan??? Eller är det februari du vill hoppa till?? Kramen

2009-10-16 @ 23:53:42
URL: http://domestictherese.blogspot.com
Postat av: erica

åh de ser mysigt ut me snö.. även om de är ganska fint fortfarande så länge löven sitter kvar i träden =)

2009-10-18 @ 13:34:53
URL: http://www.vinnarpudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0