Mera valpar!!

Känner mig lite sliten... Jobbat hela veckan, släppte ut hästarna kl 5 i onsdags, skjutsade päronen till kallax (Thailand väntar) halv 7 imorse, släppte ut hästarna efter det.
Har precis borstat igenom båda hundarna plus rakat bort 3 cm päls på Zeos kropp! Det är ju inte -30 nu så han klarar sig nog :) måste ju se lite representabel ut när vi får finfrämmande i veckan.

Igår ringde nämligen en tjej från Bollnäs som hade fastnat för Zeo och vill använda honom på en av hennes tikar.
Denna tik är syster till hanen som Zeos syster Meya är parad med. Om ni nu hängde med.
Om allt går enligt planerna kommer de upp på tisdag eftermiddag.

Tur att jag inte hade bjudit in till födelsedagsfika då... För de som vill: På lördag blir det kalas!



Vem fastnar inte för det här lakritstrollet?



(Zeo har kurat ihop sig på sängen nu. Måste va jämförbart med att först ha täckbyxor på sig för att i nästa sekund stå i bara underkläderna...)


Kommentarer
Postat av: erica

hoppas de går bra med parningen =)

hade de inte varit så långt så hade jag kommit på lite tårta på tisdag :P

2010-01-24 @ 20:03:16
URL: http://www.vinnarpudlar.se
Postat av: Therese & Co

Zeo är så fin! Har han parat Roddys syster eller hur blev det? Kram

2010-01-28 @ 21:12:42
URL: http://domestictherese.blogspot.com/
Postat av: Sara Stenström

Hejhej



Nu har jag också hittat hit så nu kan jag följa allt du gör :-) Får gratulera till Zeos framgångar, Willes championat och förlovning, jag har ju visst noll koll på dig trots att vi ju faktiskt bor i samma stad numera :-)



Kikar väl in här då och då för att se om det händer nåt nytt, ha d bra!



//Sara

2010-02-02 @ 15:20:48
URL: http://sarastenstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0