Zeo 2:a på Stora Stockholm!

Bättre sent än aldrig...

Jaa resan till huvudstaden var ju rena helvetet. Från Umeå tog det 9h ner och tillbaka 10h!
Det snöade konstant från start tills vi var ca 3 mil från Stockholm... På vägen upp slutade det 1 mil från Erica.
Vi landade i hennes lägga strax efter 2 på natten och som vi sov sen!
Sen när jag åkte hem så snöade det hela vägen upp till Jävre. FY va less jag var snön då!

Men! Det var ändå värt det. ZEO BLEV 2:a BÄSTA HANE!!!!!
10 minuter efter jag och zeo kommit hem åkte pälsen :)
Fick inviga mitt nya skär jag köpte där nere, 9,5mm!

ZnyggZeo!


Z var lika glad som vanligt, men han skuttar och sprattlar mer med benen nu haha
Nu har grabben fått sig en fleecedress som går ner på benen.
Det varmaste vi har haft i december är nog -10, EN dag.
Nu är det -23 igen...

Jättekul. Jag som är julledig. Fast å andra sidan har jag hunnit göra klart i källarn! Ja målningen iaf.
Nu fattas bara hyllor och garderober så det blir lite ordning och reda.

Pojkarnas julklapp blev en skottad bakgård! Andreas har kört med snöslungan (Inte svårt att övertala där inte) så nu kan de rejsa i hagen igen :)
Man ser bara huvudet som sticker upp när de far omkring i alla gångar... Det har snöat tillräckligt nu!



På söndag ska vi på utställning igen! Fast jag ska inte ha med mig nån. Konstigt!
Jag ska följa Helena till Kajani, Finland. Hon hade nämligen råkat anmäla både Jessie och Ian som går i samma klass. Så jag ska bara se snygg ut och visa en liten!
Zeos halvsyster Trillian åker med och ska förhoppningsvis bli FIUCH:)
Plus att Lelle ska dit och regera!



Nu: Se på TV och mysa med hundarna i soffan
Sen: Ta in hästarna
Efter det: Jag och Andreas far till Micke och Erika och äter middag!


Kommentarer
Postat av: erica

Snygg-Zeo! han passar som sportpudel! kör försiktigt till finland och se nu till så att Ian vinner! =)

2011-01-06 @ 21:59:23
URL: http://www.vinnarpudlar.se
Postat av: Therese &Co

Grattis! till Årets Norra Allroundpudel 2010!!

2011-02-18 @ 15:15:10
URL: http://domestictherese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0