Storforsen och Gläntan

Som vanligt blev det ett toabesök sådär vid 6-tiden på morgonen. Håller mig längre nu, i början av sommarn var det kl 3-4... Skillnaden imorse var att jag inte kunde somna om efteråt.
Låg och drog mig i en halvtimme innan jag slutligen kom fram till att jag går upp och käkar frukost och sen far till hästen. Hundarna fick såklart följa med så vi gick en sväng i skogen.

Väl hemma gjorde vi oss alla klar för avfärd till Storforsen.
Hundarna var i extas! Gå på spångarna, hoppa på stenar, kryssa mellan vattenpölar, se alla människor och hundar. Kan säga att dom sov tungt i bilen på vägen hem :)


Många bubblor i vattnet!


Jag, magen och pojkarna


Snyggingarna hade kul idag!




En stund efter vi kommit hem så red jag och Annika till Gläntan med Indra och Busan.
Damerna stod och sov när vi gjorde iordning dom, men sen var det ganska bra fart!
Blev många härliga bilder! Busan Ä L S K A R vatten!


Äntligen!


Det plaskade en del...


Hade fullt med vatten i skorna!


Andreas har tagit alla fina bilderna :)


Imorgon blir det nya äventyr då jag Maggan och Carin ska fara och hälsa på Sara som blev mamma åt lilla Alvin för en vecka sen. Tänkte på hur länge jag har känt Sara och det är hela 20 år! Man börjar nästan känna sig gammal...


Kommentarer
Postat av: Therese & Co

Superfina bilder! Inte så svårt med så fina objekt! =) Kram

2011-09-15 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0