Nu var det LÄNGE sedan!!!

 
Vi börjar om idag!
 
Lucas var svårväckt imorse... Hann klä på honom jacka och en sko sen kom morgonvällingen upp! Över oss båda och hela hallen...
 
Tvättade av oss och satte Lucas framför Rori racerbil medan jag sanerade huset. Hundarna stod blickstilla som att de förstod att det var nåt äckligt man skulle akta sig för...
 
Vid 11 blev Lucas jättetrött så jag satte honom i vagnen och tog med alla pojkar på en tur ner till isen. 2 min från huset :) 
OJ så himla härligt det var!!! Riktigt vårväder med strålande sol och några minusgrader.
 
Zeo och Devil i sitt esse
 
Wille solar
 
 Devil på grönbete :)
 
Devil 9 månader
 
Sjuklingen...
 
 
Jaa eftersom dagis har karens på magsjuka får vi stanna hemma imorgon också.
Hoppas på lika fint väder då och inge mer kräk så vi kan vara ute och busa.
Mormor och morfar åker till Thailand några veckor på torsdag så vi tänkte säga hej då idag, men det får bli imorgon. Och inga pussar! Fy för att få magsjuka på flyget, jag vet av erfarenhet...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0